Astrolog Nedir? Astrolog Tavsiyesi İstiyorum - Tavsiyeiste.com - en iyi tavsiyeler
 
Less-is
Konu Sahibi
Mesajlar: 17
Kayıt: 23 Ocak 2019
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 1 kez

Astrolog Nedir? Astrolog Tavsiyesi İstiyorum

23 Oca 2019

Merhaba gençler,

Son birkaç senedir özellikle farkettiyseniz astroloji çok popüler oldu. Astrologlar da sürekli yayınlar yapıp, yazılar yazıp kendini gösteriyor. Biz kadınlar da meraklıyız böyle şeylere:/ Yalnız bu biraz 'fal'ın epey bi üst leveli oldu, çok ciddi paralar istiyorlar. Haliyle insan o parayı verince memnun ayrılmak istiyor. Belki bu konuda da tecrübelerini paylaşmak isteyen olur diye bu sayfayı açmak istedim, çünkü televizyon ya da internetten kendini satmak kolay ama bizim açımızdan işine emek verip, doğru yapanı bulmak çok zor. Fala 30-40 lira verince acımıyorsun tabi bi yemek parası oldu artık (bu arada böyle dedim de eğlencesine senede 1 falan baktırırım saçmalık yoksa) ama 400-500 tl gibi rakamlardan bahsediyoruz burda..

Ben de astrolojiyle fazlasıya ilgiliyim ve yıllardır aslında okuduklarımla da bilgiliyim, yani tutulma dönemleri hangi evimi etkiliyo, nasıl açı yapıyo bakıyorum ve az çok tahmin edebiliyorum. Gökyüzünde ne varsa yeryüzünde de o vardır dedikleri doğru ve eş zamanlılık ilkesine göre astroloji ile bir öngörüde bulunulabileceğine de inanıyorum. Bu işin eğitimini almadım dediğim gibi ama yıllardır internet ortamından okuyorum. Eğitimini alan kişi herhalde benden çok daha iyi öngörüde bulunabilir diyerek iki kişiyle görüştüm fakat ikisi de benim için biraz hayal kırıklığı oldu. Neden.. Neyse ki burada başka bir topikte bahsedildiği gibi Zeynep Turan gibi kaba saba değildi ikisi de çok tatlıydı ama benim bildiklerimden öte detay yoktu maalesef. Bu durumda ben yıllar içinde tahmin ettiğimden çok şey mi öğrenmişim acaba yoksa onlar ben bu işi yıllardır yapıyorum çok iyi biliyorum kafasıyla sen üstüne gitmedikçe çok da detaylı bakmıyorlar mı anlamadım... Hele bir tanesi 2018 iş ve aşk hayatında önemli değişimler olacak diyip durdu ama en ufak detay yok.. Safım ben de deşmedim. Ya da sen şöyle bir karakterde şöyle bir insansın vs vs bunu anlatıyorlar, arkadaşım nasıl biri olduğumu biliyorum şükür:) Gerçekten aylık yorumlarını dinlemek çok çok daha mantıklı orada bile daha çok şey anlatıyorlar sanki.

Bu konuda tavsiyeniz yönlendirmeniz varsa sevinirim

Etiketler:
 
Bittercoffee
Mesajlar: 9
Kayıt: 23 Ocak 2019
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Re: Astrolog Nedir? Astrolog Tavsiyesi İstiyorum

23 Oca 2019

Astrolog Zafer Özyiğit’i öneririm. Bir aydır bende kendisinden ders alıyorum. Yakın bir zamanda adam akıllı haritamı da inceleteceğim. Kendisi aynı zamanda Oğuzhan Ceyhan’ın öğrencisi ve karma astrolog
 
Less-is
Konu Sahibi
Mesajlar: 17
Kayıt: 23 Ocak 2019
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Astrolog Nedir? Astrolog Tavsiyesi İstiyorum

23 Oca 2019

Teşekkürler ama ben adam akıllı haritasını inceletmiş olup da memnun kalanların yorumlarını merak ediyorum.
Yoksa benim gittiğim kişiler de bence iyi isimlerdi ama dediğim gibi detay yoktu. Saçma olan şu, aylık videolarda sürekli, tabi bunlar genel yorumlar, detaylı inceleme için kişinin haritasına bakılması lazım diyor hepsi, doğal olarak, haklı olarak.. Danışmanlık alıyorum eee hiçbir şey yok:) Dediğim gibi tutulma hangi evimde oluyo, hangi açılar nedir onu ben de biliyorum yoksa..

Bu arada Oğuzhan hoca ve tayfasından da takip ettiğim kişiler var, Zafer de hocanın sürekli paylaştığı isimlerden biri ama dikkatimi vermemiştim, biraz soyut takılıyor arkadaş:)
 
AydanT
Mesajlar: 9
Kayıt: 23 Ocak 2019
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Re: Astrolog Nedir? Astrolog Tavsiyesi İstiyorum

23 Oca 2019

Ben değil ama bir arkadaşım epey kötü bir felaket tellalı astrologtan sonra Didem Şarman'a baktırmıştı, memnun kaldı. Birebir tutturduğu şeyler olmamış ama gidişatı yaşadığı süreçler olmuş. 400 liraya bakmıştı ona ayrıntılı doğum haritasını yanlış hatırlamıyorsam.
 
Almira
Mesajlar: 22
Kayıt: 23 Ocak 2019
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Re: Astrolog Nedir? Astrolog Tavsiyesi İstiyorum

23 Oca 2019

Teşekkürler ama ben adam akıllı haritasını inceletmiş olup da memnun kalanların yorumlarını merak ediyorum.
Yoksa benim gittiğim kişiler de bence iyi isimlerdi ama dediğim gibi detay yoktu. Saçma olan şu, aylık videolarda sürekli, tabi bunlar genel yorumlar, detaylı inceleme için kişinin haritasına bakılması lazım diyor hepsi, doğal olarak, haklı olarak.. Danışmanlık alıyorum eee hiçbir şey yok:) Dediğim gibi tutulma hangi evimde oluyo, hangi açılar nedir onu ben de biliyorum yoksa..

Bu arada Oğuzhan hoca ve tayfasından da takip ettiğim kişiler var, Zafer de hocanın sürekli paylaştığı isimlerden biri ama dikkatimi vermemiştim, biraz soyut takılıyor arkadaş:)
Herkes aynı şeyı yapıyor cıdden, senı sana anlatıyorlar

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir